02-5619955
[email protected]

טיולים, סיורים וימי כיף בצפון

חיפשתם הכוונה על ארגון של טיול בצפון? קבוצות, משפחות, ארגונים.. יה פה מידע, טיפים והסבר כללי על טיולים בצפון הארץ

אזור הצפון כולל את הרי הגליל, הכנרת, רמת הגולן, רמות מנשה, עמק יזרעאל ועוד. הצפון רחב ידיים ויש בו שלל אטרקציות נפלאות ושפע אפשרויות לטיולים, ללינה, לאוכל, לקניות ולבילויים. כדי לתכנן טיול מהנה וחווייתי בצפון מומלץ לפנות לחברת תיירות המתמחה בסיורים בכל הארץ ומציעה מגוון אפשרויות ומסלולי טיולים. כדאי לשוחח עם נציגי החברה על מנת לבחור את הסיורים בהתאמה למאפייני הקבוצה וגיל המשתתפים, אין כמו סיורים מלאי תוכן וחוויות כדי לשדרג את החופשה, הטיול או יום הכיף בצפון.

רעיונות לטיולים ולסיורים בצפון

סיורים וטיולים בצפון מיועדים לקהל הרחב, לעובדים, למשפחות, לתיירים ולקבוצות מאורגנות בכל הגילאים. ניתן לבחור סיורים עירוניים מדליקים ואיכותיים או ממש טיולי טבע להרים ולמעיינות, הנה כמה דוגמאות:

סיור בנצרתמגוון סיורים בפנינת התיירות נצרת המציעה שפע כנסיות עתיקות, מבנים בעלי ארכיטקטורה מעניינת, עיר עתיקה עם סמטאות ציוריות, מסעדות, מעדניות ומאפיות מעולות ושוק קסום וייחודי.
סיור בעכוסיור בעכו העתיקה אשר שוכנת לחוף הים התיכון ומציעה סמטאות קסומות ואפופות מסתורין, שוק ססגוני עם טיפוסים ורוכלים מעניינים, נמל יפהפה עם סירות דיג, מסעדות ברמה גבוהה ומאכלים אותנטיים. מומלץ לשלב סיורים מלאי תוכן עם פעילויות מגבשות ומשחקים מלאי אדרנלין, בשילוב עזרים טכנולוגיים.
סיור בזכרון יעקב – סיורים בזכרון יעקב וברמת הנדיב מבטיחים לכם סיפורים מרתקים אודות העיירה ועלילות התושבים, טיול במדרחוב היפהפה המזכיר את אירופה ומפגשים תרבותיים מעניינים.
סיור בכפרים גליליים אותנטיים – בגליל מסתתרים כפרים אותנטיים עתיקים וציוריים, ביניהם תרשיחא ופקיעין. בכפרי הגליל מבני אבן עתיקים, משפחות עם סיפורים העוברים מדור לדור, שווקים קסומים, בתי מלאכה בהם מקפידים על שיטות ייצור כמו פעם, מאכלים מיוחדים, מתחמי קברים קדושים ושלל הפתעות נוספות שכדאי להכיר.

צוות חברת התיירות BeeTravel פיתח עבורכם מגוון טיולים בצפון עם תוכן חווייתי ושפע אטרקציות מדליקות. ניתן לשלב סיורים במהלך החופשה באזור, בימי כיף וגיבוש ולצאת לטיולים מחוץ לקופסא עם מסלולים רגליים בשמורות טבע ואזורים עירוניים, עם משחקי גיבוש מהנים ומלאי אדרנלין.

טיול בצפון מרגלית זינתי בבית הכנסת בפקיעין
טיול בצפון סמטאות צפת העתיקה

ימי כיף מקוריים וחווייתיים בצפון

אין כמו תכנון והפקת ימי כיף וגיבוש בצפון הארץ, האזור היפה ביותר במדינה ובו שמורות טבע קסומות עם פינות חמד נסתרות ורומנטיות, אווירה פסטורלית, נחלים עם מים זורמים כל השנה, חיות בר, כפרים עתיקים, חופי ים פראיים וערים מעניינות. במקום עוד יום כיף רגיל לעובדי החברה ניתן להזמין סיורים בערים כמו נצרת, עכו, צפת וראש פינה, לבקר בכפרים האותנטיים בהרי הגליל, וליהנות ממשחקים מגבשים וחווייתיים כמו משחק בריחה במבצע יחיעם, משחק המרוץ למיליון בסמטאות עכו העתיקה וכיוצא בזה.
הצפון הירוק והקסום מציע שפע אטרקציות ומקומות מיוחדים, במהלך יום הכיף ניתן לשלב סיורים מלאי תוכן וחוויות, משחקי גיבוש, טיולים בחיק הטבע עם משחקים מקוריים ועזרים טכנולוגיים מתקדמים, ולמעשה יש אינספור אפשרויות. לכן, כדאי לתכנן את יום הכיף הבא לעובדי החברה בעזרת צוות המומחים של BeeTravel, ומובטחת לכם ולעובדים חוויה מרתקת ומגבשת, והנאה מושלמת.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן