02-5619955
[email protected]

מדריך טיולים בצפון הארץ

טיול בצפון הארץ זו תמיד השקעה גדולה יחסית של זמן וכסף, המרכיב הכי חשוב להשקיע בו בטיול בצפון זה מדריך טיולים בצפון הארץ עם המלצות

נכון, הצפון הוא אזור אהוב על כל מדריכי הטיולים, מגוון של מסלולים ואפשרויות הדרכה. אבל אם אתם רוצים לקבל את הכי טוב, הכי עדכני, הכי מקומי אתם חייבים ללכת עם מדריך מקומי, מדריך טיולים בצפון שמתמחה בעיקר בצפון.

מדוע כדאי לכם לבחור במדריך טיולים מקומי מהצפון?

נכון, בקורס מורי דרך מבלים לא מעט בצפון הארץ ולומדים כיצד להדריך טיולים בצפון. עם זאת עיקר הדגש בהכשרות המדריכים הוא על הדרכה של צלינים ותיירים מחו"ל בצפון ופחות דגש על תיירות מקומית, כלומר הדרכת ישראלים. מבחינת התייר הצפון זה חלק מאותה ארץ קטנה וגם כך הכל חדש לו, כך שהכשרה רגילה של מדריך טיולים מספיקה בהחלט! אבל למטייל הישראלי, זה שכבר היה כמה פעימים בצפון ומכיר חלק מהסודות לא מספיק להגיע לטיול סובב כנרת או סיור קלאסי בצפת. המטייל הישראלי יחפש לגלות את הסודות הכמוסים, המקומות הפחות מוכרים בצפון, אם זה מפעל תבלינים קטן בסמטאות של נצרת או החומוסיה הכי טובה במהלך סיור בעכו העתיקה, גם המפגשים האישיים חשובים מאוד וברור שמדריך טיולים מקומי יכול לקפוץ לפני הסיור ולהכין את השטח כמו שצריך, לקבוע עם הדמויות המיוחדות בשטח ולפתוח לכם את הדלתות הסודיות יותר.

מה מייחד את מדריכי הטיולים בצפון?

כשמדובר על מדריך מקומי, למשל מדריך בירושלים, מרחב הפעילות שלו יחסית קטן ומוגבל לאותה העיר או אזוא בו הוא מתמחה, בצפון זה קצת שונה וכמו שאנחנו רגילים להכליל את כל הצפון תחת המילה "צפון" כך גם מדריכי הטיולים בכל הצפון מתמקדים באזור יחסית נרחב ומכירים לעומק יותר מעיר אחת כמו עכו או טיול בנצרת. עם זאת יש עדיין התמחויות שונות בין המדריכי טיולים בצפון הארץ וזה בעיקר בא ליידי ביטוח בהדרכות בשפות שונות, או חלוקה בין מדירים שמתמקדים בהדרכה בערים ואזורים אורבניים ומדריכי טיולים המתמקדים בטיולים בטבע. הרבה יתר נהוג לקחת מדריך טיולים בצפון לטיול בטבע מאשר באזור ירושלים או המרכז, הצפון הירוק והמרתק מתקשר לנו יותר עם טיולים בטבע וכנראה שבכל טיול שנעשה ברמת הגולם או בגליל נרצה לשלב גם טיול רגלי באחד הנחלים או מסלולי הטבע השונים.

מדריך טיולים בצפון גידולי טבק בבית בכפר תרשיחא
מדריך טיולים בצפון חצב פורח בטיול בצפון

המיוחדים של הצפון?

גם בצפון יש את הטיולים הקלאסיים כמו הסיור בזכרון יעקב, הטיול בג'ילבון וכדומה, ויש גם את המקומות המיוחדים יותר, אותם סיורים "למתקדמים", טיולים שהולכים בעקבוצת נושא ספציפי כמו סיפורי אהבה בראש פינה, טיול בעקבוצ בעלי מלאכה שנעלמים מן העולם בגליל, סיור מיוחד בכפר כמו מעלות תחשיחא או בכפרים אחרים בגליל, , טיול גרפיטי בחיפה , סיורים בעקבות הקהילה הבהאיית בעכו וחיפה, טיולים בעקבות קהילות פחות מוכרות בישובים בגליל, סיורי מיסטיקה ודתות ועוד הרבה רעיונות שהרכיבו מדריכי טיולים מצפון הארץ, מדריכים מקומיים שעיקר עבודתם בצפון.

אז איך בוחרים מדריך טיולים בצפון?

ההמלצה שלנו היא כמובן, ספרו לנו מי אתם, מה מטרת היום ומה כבר עשיתם, אנחנו נחבר בין הדרישות שלכם לבין אחד המדריכים התותחים שלנו מהצפון

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן