02-5619955
[email protected]

איך להפוך יום כיף בצפון לחוויה מיוחדת במינה!

דמיינו לרגע יום כיף בצפון שבו אתם נוסעים בנעימים בין הרים וגבעות רעננות, חולפים בנסיעה על-פני הנופים המרהיבים שמבטיחים הנאה רבה ומזמינים לחקור מרחבים חדשים!

אומרים על מחוז הצפון שייחודו במים ובצומח שבשיא התפתחותו שם, אז בחרנו לספר גם על האטרקציות בצפון והסיורים הנפלאים שתוכלו להוסיף כשאתם מטיילים.

אטרקציות אורבניות בעיר עכו שבצפון

מאז שהוכרזה עכו העתיקה כאתר מורשת עולמית, יותר אנשים רוצים לראות על מה כל המהומה בעכו. כדי לא לאבד את הראש – בחרנו לספר על המומלצים שלנו בעיר המיוחדת הזו, המתאימה לכל יום כיף בצפון

משחק ODT משחק ייחודי שאנו אוהבים ובו תמצאו גיבוש בשילוב אתגרים מהנים למקום-העבודה, למשפחה, לחברים ולכל הגילאים, נקרא Action Race, וזוהי פעילות שבעזרת משימות מקוריות, מראה לכם את עכו בדרך יצירתית שלא תשכחו.
ומצד שני, למי שמחפש אטרקציות בצפון שהן יותר רגועות, ומעניינות לא פחות; נמליץ בחום, על מגוון טיולים בצפון, ביקור באתרים-ההיסטוריים הנחשקים הרבים, כאולמות האבירים או חמאם אל-באשה, ששם תמצאו שימור ארכיאולוגי נהדר ושלל פעילויות מהנות!
אטרקציה מומלצת במיוחד שתוכלו לסיים עימה את הביקור, היא השייט מחצי-האי עכו לאורך רצועת-החוף השוקקת-חיים, ממש כשם שהייתה כשעסקו בה במסחר, ועד לנמל הפעיל של חיפה

יום כיף בצפון בשוק של עכו
יום כיף בצפון משקה מיוחד בסמטאות נצרת

סיורים קולינאריים בצפון – המקומות הסודיים נחשפים

סיור בצפון לא יהיה אותו דבר, מבלי לטעום מהתרבות הקולינרית העשירה של מחוז הצפון ולכן תשמחו לדעת שיש לנו כמה מקומות נהדרים שבהם תוכלו לקיים סיורי טעימות מומלצים.
לא רק סיור טעימות בעכו מבטיח חוויה קולינרית נפלאה של מטעמים מקומיים, אלא גם סיור בשוק האותנטי של נצרת, שמר על ייחודו כמו אתרים מיוחדים נוספים, שם אתם והאורחים שלכם מחו"ל או כל אחד אחר, יכולים להנות מהאווירה האזוטרית בהם.
את ההפתעה הגדולה ביותר של טעמים בצפון, תתגלה בסיור טעימות בכפר תרשיחא – פנינה ייחודית בלב הגליל המשלבת ישן וחדש וניתן לחוש את הניחוחות הללו בכל מה שתטעמו.
והאם כבר שמתם-לב שעוד לא הזכרנו את בירת-הצפון? העיר חיפה!
כאן ראוי לציין שחיפה היא לא רק עיר צפונית ומרכזית מאד שתרבויות יפות ורבות התנכזו אליה עם השנים –
אלא שהתפתחה בה גם תרבות קולינרית איכותית, אם זה במסעדות במושבה-הגרמנית שמשלבת מטעמי כל הדתות, או בבארים הרבים בעיר-התחתית.
יום-כיף בצפון לא יהיה שלם, אם לא תקנחו בסיור בחיפה, העיר שנודעה עד כה בעיקר בזכות הגנים-הבהאיים היפייפיים.
מה שחשוב בסיור מודרך בצפון זה לא להתפשר על מדריך טיולים מומחה בצפון הארץ ולא מדריך שמומחה בכל מקום.

אטרקציות בצפון לסיום מלהיב של כל יום כיף

האטרקציות שסוחפות בסערה את המדינה בימים אלו הן חדרי-הבריחה במגוון אדיר, של צורות ומקומות ומציעים הרפתקאות נפלאות. גם מחוז-הצפון, לא נשאר מאחור ומציע פעילויות נהדרות בתחום!
אטרקציות של חדרי-בריחה שאנו ממליצים עליהן במיוחד בצפון, הן – מבצר יחיעם, שמציע בריחה ייחודית במבצר עצמו ומטבל אותה עם מגוון צ'ופרים על הדרך, צופן הברון בזכרון יעקב שיש בו מגוון גדול של סוגי בריחות שכיף לנסות את כולן.

עכשיו, כשאתם בסיום המאמר, אתם במרחק דקות ספורות מהתחושה של רצון גדול לארגן אירוע בצפון – אז רצינו לכתוב שיש עוד דברים רבים לעשות, כגון סיור גרפיטי מחתרתי בחיפה, או סיור תיאטרלי בזכרון-יעקב.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    מארגנים יום גיבוש לעובדים?

    רוצים לארגן יום גיבוש בלתי נשכח לצוות? זו בדיוק ההתמחות שלנו! השאירו פה פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב עם שלל רעיונות בתקציב שלכם.

      מעבר לתוכן רציתי שתארגנו גם:

      ארוחותהסעותמופעאטרקציות שונותבתי מלוןאחר

      רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

      דילוג לתוכן