02-5619955
[email protected]

טיול בסטף – הרי ירושלים

  • משך הסיור: כ3 שעות
  • אזור: הרי ירושלים

מה ההבדל בין חקלאות שלחין לחקלאות בעל? כיצד נוצר מעיין בהר? הצטרפו אל טיול בסטף שבהרי ירושלים בו ננשום אוויר צלול ונמלא את הלב בהרבה ירוק!

במדרונות הר איתן מתקיים ישוב חקלאי כבר יותר מ6,000 שנה, בסיור בסטף נגלוש בין שרידי הכפר שננטש בשנת 48 במלחמת העצמאות ובין הטראסות החקלאיות מעשה ידי האדם ונכיר את השיטות החקלאיות בהן השתמשו אנשי ההר מאז ועד היום, נבין את ההבדל בין רום ושלח ודרך הגן הנעול נכנס לשיר השירים. נבקר במעיין סטף בו מערכת נקבה משומרת הייטב, יש אפשרות לזחול בנקבה עם פנס, חוויה מרעננת לכל גיל, ובמעיין ביכורה (אין צורך לזחול). ננשום אוויר הרים צלול כיין ונצפה על אזור נחל שורק, מנזר יוחנן במדבר והסביבה וכל זאת בתוך חורש ים תיכוני טבעי של עצי אלון, אלה ועוד.

טיולי בסטף שקדייה פורחת בהרי ירושלים
טיולי בסטף - עין סטף במרכז הכפר, עין סטף

מה עוד ניתן לשלב עם טיול בסטף?

את הטיול בסטאף אפשר לעשות גם אחרי הצהריים, כך שבשעות הבוקר אפשר לטייל בכפר עין כרם הקרוב, בין הסמטאות הציוריות או לחבר את הטיול בסטף לאחד מהסיורים בירושלים שאנו מציעים, בין הסיור לטיול בסטף מומלץ לעשות הפסקת צהריים במסעדה בעיר, בעין כרם או בהרי יהודה.
למי שרוצה ללכת יותר, ניתן לקיים טיול ארוך יותר בו נמשיך דרך נחל סורק אל טראסת הענק ומעיין עין חנדק עם הנקבה הארוכה ביותר באזור, בין עצי הפרי ונסיים במושב אבן ספיר.
לחובבי האטרקציות, אפשר לשלב לפני ו אחרי הטיול טיול טרקטורונים בהרי ירושלים או אטרקציה אחרת.
בימי הקיץ החמים נמליץ לכם להגיע עם נעלי מים ופנסים, אז תכנסו לנקבה הארוכה של עין ביכורה או תזחלו בעין סטאף, ניתן להיכנס גם לנקבת המים של עין חנדק, הארוכה ביותר האזור, שם גובה המים מגיע כמעט עד לחזה, במקום ניתן לעשות גם פיקניק מאורגן בראש או ספונטני!

איך נרשמים?

  • ההרשמה מראש בלבד ומחייבת קבלת אישור בדוא"ל חוזר!
  • מתקשרים אלינו או ממלאים טופס באתר
  • מוסרים פרטי אשראי כדי להבטיח את ההרשמה

הערות

  • יש להגיע בלבוש נח, כובעי שמש ונעלי הליכה!
  • בימי הקיץ יש להביא לטיול נעלי מים ופנסים
  • לקבוצות פרטיות, מלאו טופס ונחזור אליכם
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן