02-5619955
[email protected]

זו לא אירופה! אווירת חו"ל במרכז הארץ, ירושלים בחורף

בואו נודה רגע באמת, אין ממש חורף אמיתי במדינה הזו, וכשכבר יש – חצי מהמדינה משותקת: איילון עולה על גדותיו ות"א מוצפת. קצת גשם וערפל והפקקים מכפילים עצמם והירושלמים מקבלים יום חופש מהעבודה על כל סנטימטר שלג..

זה בדיוק הזמן לצאת לסיורים בירושלים בחורף!
מעבירים יום בעבודה מנומנמים ועייפים, הקרב המתמיד על הטמפרטורה של המזגן, זאת שמחביאה מתחת לשולחן מפזר חום מהבית ומרקי האינסטנט הם הלהיט החדש במטבחון… צאו עם העובדים לשאוף קצת אוויר הרים צלול כיין וריח האורנים – סעו לירושלים!

בתודעה של כולם, טיולים שייכים לקיץ, כ-ו-ל-ם מטיילים בקיץ ואני תוהה למה? איך אפשר לשמור על קלאסה עם עיגולי זיעה מתחת לבתי השחי, להישרף בפנים ובצוואר מהשמש הקופחת, למרות שבתמונות למזכרת רואים בבירור ברק ופסים לבנים של מקדם הגנה (שכמובן מסתבר נשפך לכם בתוך התיק), להגיע למסעדה בגרון ניחר ללימונדה אבל בלי תאבון כי איך אפשר לאכול בחום הזה?!

חיפשתם סיור חנוכיות בירושלים ?

כולם יודעים שבחורף פורסים שטיח מול האח, מתכרבלים וצופים בסרטים רומנטיים כשהגשם מטפטף על החלון. אבל הגשם לא ממש מטפטף על החלון, שטיח מאיקאה זה לא נחשב ובינינו, בכלל אין לכם אח…
אבל כמה מרק אפשר לאכול, ולהצטנף מתחת לפוך מול תכניות ריאליטי בטלוויזיה? ובכלל הייתם קורעים את כל שאר הזוגות מהמרוץ למיליון… לא עדיף "לרוץ על ירושלים"?

זה הזמן להשוויץ בעבודה עם מלתחת החורף שסחבתם מאירופה אבל היה חם מדי בשביל לצאת איתם מהבית…

הגשם שטף את האבק מהאוויר והרחובות נקיים, השקיעות מדהימות בזכות העננים, האתרים האטרקטיביים לא עמוסים מדי, ואין כמו להסתובב קצת ולעצור להתחמם בפינת רחוב עם איזה סיידר תפוחים וקינמון או שוקו חם… היי, בירושלים אפילו תמצאו סחלב אמיתי כמו פעם!

אז בואו ניכנס לפרופורציות, זה לא החורף של לונדון, מתלבשים חם, מסגננים את המעיל עם צעיף וכובע, ואחרי נסיעה של שעה אתם בחו"ל. עיר עתיקה, מגוון דתות ותרבויות, נוף מטורף, צבעים טעמים ריחות וקולות, עיר שחיה מחוץ לזמן

ירושלים – כמו באירופה אבל באמת קרוב…

לנו יש המון רעיונות מקוריים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם לתכנן אחלה פעילות בירושלים בחורף.

כמה הצעות ליום כיף בירושלים או לפעילויות חורף מחממות בתוספת לסיורים: סדנת גבינות ויין, מפגשים עם דמויות בבתיהן, מופע בו הקהל ושגרת היומיום המשרדית היא חלק בלתי נפרד – זה הזמן להוריד את המסכות ;), ביקור במבשלת בירה, סדנאות גבינות ויין בירושלים ועוד…

ולמי שרוצה לצאת לסיור לבד, בלי מדריך צמוד, יש אפשרות לצאת לסיורים בהדרכה עצמית, זה מיזם חדש ומיוחד, שווה בדיקה!

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן