02-5619955
[email protected]

איפה כדאי לטייל בעיר הקודש

ירושלים, מוקד העלייה לרגל המוכר והמדובר בעולם, עיר בעלת אלף פנים, ומקום שחובה לטייל בו. ירושלים כל הזמן משתנה, והמפגש בין החדש לישן, המודרני לעתיק, מתבטא בכל פינה בעיר

מהמפגש הארכיטקטוני ועד למפגש התרבותי, ירושלים מציעה למבקרים בה ריגוש והתרגשות, ומרחב לתגליות חדשות בכל ביקור וביקר. אפשר למצוא סיורים בירושלים לכל המשפחה, ומסלולים שמתאימים לחובבי קולינריה או היסטוריה. נתיב הבנוי על ביקור באתרים גדולים ומוכרים, ואחר המושתת כל כולו על אתרים ארכיאולוגיים, או אפילו על מפגש דו תרבותי.כדי למצוא מה המסלול שלכם, כדאי שתכירו קודם חלק מאותן פניני החן שאסור לפספס בעיר הקדושה.

אתרים שכדאי לבקר בירושלים

מעבר לחומת העיר העתיקה, הכותל והשוק, ישנם לא מעט מקומות שלא פשוט לזהות, לא רבים מכירים, וחלקם אפילו לא נגישים לכל אחד. הנה כמה נקודות מיוחדות שכדאי לבקר בבירת ישראל:

התחנה לחקר הציפורים בירושלים – לא פחות מפנינת טבע באמצע העיר, מוקד משיכה למאות אלפי ציפורים מזנים שונים, והזדמנות לקבל השראה והתרגשות עם כל המשפחה. האתר נמצא בצמוד לכנסת ישראל, ברחוב רוטשילד, ומתאימה לפעילויות של קבוצות, תיירים, תלמידים ומשפחות.

שכונת הבוכרים – שכונה עם היסטוריה ואופי, ומקום שמחזיק ניחוח ישן ורומנטי. בלב ירושלים תוכלו לגלות עולם ומלואו של סיפורים ואגדות על השכונה ודריה, להתרגש, להתלהב, ולהתאהב בשכונה היפה ובאופי שלה.

מוזיאון המדע – מתאים במיוחד לפעילות משפחתית, ועם המון עניין לילדים בכל גיל, כולל לכם, ההורים

שכונת עין כרם – או בעצם הכפר עין כרם, שסופח לירושלים, ונחשב לפנינת חן תיירותית, מקום יפהפה בו הזמן עצר מלכת, עם אווירה מיוחדת, נוף קסום, תרבות מקומית עשירה, ועוד

סיורים מודרכים

החוויה המלאה בטיול היא לא רק לראות, אלא לקבל את התמונה הרחבה, וכך לחוות את המקום עד הסוף. סיור מודרך איכותי משלב את כל האלמנטים הללו, ומייצר חוויה מלאה והכרות עמוקה יותר עם העיר.
אם אתם מחפשים לשלב יום כיף לכל המשפחה יחד עם פעילות מיוחדת ויוצאת דופן, סיור מעשיר ומיוחד לכל המשפחה בירושלים הוא כיוון ייחודי ומרתק.
ירושלים מציעה סיורים לקבוצות שונות, עם אווירה שונה ורעיון שונה מאחורי כל סיור. מסיורים קולינריים לחובבי מזון ותרבות, דרך סיורים ארכיאולוגיים למרכזי עתיקות, ועד לסיורים על קו-התפר שבין יהודים לערבים, במפגש הקוטביות המעניין שיש לעיר להציע.
אם אתם מחפשים חוויה מלאה ועשירה במיוחד, ולהוציא את המיטב מהביקור שלכם בירושלים, סיור מודרך איכותי הוא הכיוון הנכון לכם.

רוצים רעיונות לסיורים מיוחדים בירושלים? כנסו לקישור וצפו במגוון סיורים בירושלים

מה לעשות בירושלים? חלון ירושלמי בבן הסמטאות
שכונה יפה בירושלים שכונה יפה ברחוב הנביאים בעיר
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן