02-5619955
[email protected]

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה משנה את פניו בשנים האחרונות וכיום משמש גם כמוקד בילוי נהדר ומקורי לתושבי העיר, לישראלים מכל קצוות הארץ ולתיירים הרבים המבקרים בירושלים. אם אתם מתכננים לטייל בירושלים ומחפשים סיור קולינרי מעניין וחווייתי כדאי גם לכם להזמין סיור בשוק מחנה יהודה ונחלאות, כך תוכלו לחוות את האווירה התוססת והייחודית של שוק "מחנה יודה", השוק הטוב והפופולרי ביותר בישראל.

השוק שהפך לאתר עלייה לרגל של ישראלים ותיירים מכל העולם

דברים טובים עוברים על שוק מחנה יהודה, השוק שהוקם כבר בתקופת השלטון העות'מאני, עבר שינויים מרחיקי לכת, במקום דוכנים ובאסטות של תבלינים, ירקות ופירות, כיום השוק מציע חנויות מעצבים, מסעדות מעולות, בתי קפה טרנדיים, מעדניות משובחות ויוקרתיות, פאבים תוססים, אוכל טבעוני ועוד.
שוק "מחנה יודה" נחשב בצדק למלך השווקים במדינת ישראל, סיור בשוק מחנה יהודה מבטיח לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. ניתן לבחור בין סיורי טעימות קלאסיים או סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה לבין סיורים מודרכים המתמקדים בנושא מרכזי כמו גבינות, דברי מתיקה, יין, מאפיות, אוכל צמחוני, אוכל טבעוני וכיוצא בזה.

סיור בשוק מחנה יהודה חלון ירושלמי בנחלאות
סיור בשוק מחנה יהודה קבוצות מטיילות בשוק מחנה יהודה

סיור קולינרי חווייתי ומלא בטעמים עם מדריך מנוסה ומקצועי

בין אם הגעתם כחלק מיום גיבוש לעובדים או יום כיף פרטי, יש מגוון עצום של סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה, לכן הבחירה עשויה להיות קשה עבורכם. כדי לבחור סיור מקורי ומלהיב בשוק הפופולרי והססגוני כדאי להתייעץ עם צוות המומחים של חברת התיירות. חשוב להזמין סיור בשוק המותאם לגיל ולהרכב המשתתפים, יש אפשרות לצאת לסיור המבוסס על הנחיות באפליקציה, כך ניתן לטייל עצמאית, אך אין תחליף לסיור עם מדריך מקצועי שמכיר את כל הפינות החבויות בשוק ובנחלאות, מארגן מפגשים מעניינים עם הדמויות הססגוניות שהפכו את שוק מחנה יהודה לאתר תיירותי ידוע בארץ ובעולם, ודואג לטעימות ולהסברים מרתקים על המקומות המיוחדים ביותר במקום.
כדאי לדעת כי סיורים מודרכים בשוק מחנה יהודה כוללים לרוב גם טיול בסמטאות הציוריות ומלאות הקסם של שכונת נחלאות. במהלך הסיור מבקרים ברחוב האגס 1 שם התגוררת משפחת בנאי הידועה, נחים מתחת לעץ התות המרשים שמופיע בשירו של יוסי בנאי, מגלים את בורות המים ברחבי השכונה וכמובן מקשיבים לסיפורים מרתקים ומעניינים על תושבי נחלאות וסיפור היציאה מחומות העיר.

סיורי טעימות מחנה יהודה

מחנה יהודה, השוק האותנטי והקסום ביותר בארץ, ידע עליות וירידות לאורך ההיסטוריה, כיום השוק הפך למוקד בילוי וחיי לילה מועדף בקרב צעירים, מבוגרים ותיירים. רבים מגיעים לבקר בו כדי לרכוש תוצרת טרייה, לבלות במסעדות המעולות, לקנות בגדים וכדי לספוג את האווירה הקסומה והמלהיבה במקום. באמצעות סיור קולינרי מודרך בשוק מחנה יהודה תוכלו גם אתם לחוות את המקום בצורה מקורית וייחודית. חברת התיירות BeeTravel מזמינה אתכם לבחור את אחד הסיורים בשוק, יש אפשרות להזמין גם סיורים עם מדריך שחקן ושלל אפשרויות נוספות.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן