02-5619955
[email protected]

חפש את המטמון גרסת 2.0

אחד ממשחקי הילדות הפופולריים והאהובים ביותר הוא ללא ספק המשחק חפש את המטמון.

המשחק פופולרי גם בקרב מבוגרים ומתאים לפעילויות ולאירועים שונים. בתחילת המשחק מחלקים את המשתתפים לשתי קבוצות או יותר, אפשר לשחק גם בקבוצה אחת. במשחק הקלאסי נהוג להטמין כתבי חידה במקומות מסתור שונים, הקבוצות נדרשות לגלות את כתב החידה הראשון כדי לקבל רמז לכתב החידה הבא, עד להשלמת כל החידות וזכייה באוצר הגדול.
כיום, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, משחק עם כתבי חידה מנייר כבר אינו מלהיב את הילדים והמבוגרים, לכן פיתחנו אפליקציה של חפש את המטמון, חברי הקבוצות נעזרים בטלפון חכם והאפליקציה עושה שימוש בתכונות הסמארטפון כמו ב-GPS לצרכי ניווט ולמעקב אחרי מיקום השחקנים, זיהוי לפי תמונה, טכנולוגיית QR, שימוש במצפן ועוד.

הדור הבא של משחקי חפש את המטמון

ילדים, בני נוער ומבוגרים, כולם אוהבים לפתור חידות ולהשתתף במשימות מאתגרות וחווייתיות. באמצעות האפליקציה החדשה שפיתחנו ניתן לשחק במשחק ביעדים תיירותיים שונים ברחבי הארץ, לדוגמה בירושלים, בעכו, בפקיעין, בנצרת ובכל פארק רחב ידיים או מרחב עירוני.
האפליקציה החדשנית ועתירת הטכנולוגיה משכללת את המשחק הוותיק לעידן הסמארטפונים, היא מבוססת על אתגרי ניווט ואטרקציות תיירותיות. ניתן לתכנן מסלול מקורי המאפשר להכיר את האזור בדרך חווייתית וייחודית.
האפליקציה נוחה לשימוש ומיועדת לכל הגילאים, היא מתאימה לקהל יעד מגוון כגון תלמידי בתי ספר, קבוצות תיירים, עובדי ארגונים ביום כיף וגיבוש, משתתפים בימי הולדת וכדומה. אנו מפתחים גם גרסה באנגלית כך שחברות תיירות יכולות להציע פעילות חווייתית ומהנה לקבוצות של תיירים מכל קצוות תבל.

חפש את המטמון משימות בפעילות חפש את המטמון
חפש את המטמון רמזים וחידות בשטח

הנה דוגמה לחפש את המטמון בירושלים מהטלפון

את המשחק לרוץ על ירושלים תוכלו למצוא גם בגדסת המובייל, לרכוש לכם הרשאה אחת ולשחק מול כל מי שכבר השתתף, או לרכוש כמה הרשאות ולשחק אחד מול השני!
תוכלו להתחיל את המשחק מתי שתרצו, הוא זמין באתר, אפילו ממש עכשיו! כדי להבין יותר לעומק
לחצו על הקישור הבא ותגלו: חפש את המטמון בירושלים מהטלפון הנייד

משחק מותאם אישית

כל מי שתכנן פעילות בסגנון המשחק חפש את המטמון יודע כי המשימה דורשת זמן רב ויצירתיות גבוהה. יש לבחור אתר לפעילות, לחפש מקומות בטוחים להטמנת כתבי חידה, ולהכין חידות המותאמות לגיל ולמספר המשתתפים. כמו כן, יש להסתיר את "האוצר" ובמהלך הפעילות יש לסייע למשתתפים במידה והם מתקשים לגלות את כתבי החידה.
לכן, באמצעות שימוש באפליקציה ניתן לחסוך זמן רב, כאבי ראש וגם עלויות. בעזרת האפליקציה המתקדמת תוכלו להפיק ימי כיף וגיבוש ופעילות מהנה עם תוכן מלהיב ומעניין. חשוב לציין כי האפליקציה מגיעה עם פעילויות מוכנות לבחירה, יש אפשרות גם להכין לבד את הפעילות ולהיעזר באפליקציה על מנת לתכנן מסלול מאתגר ומשימות מקוריות בהתאמה למאפייני הקבוצה, למקום, לתנאים בשטח, למזג האוויר ולתנאים משתנים אחרים.
את הפעילות והמשחק אפשר לקיים בשטח פתוח, במקומות סגורים, ברחבי הערים, במוזיאונים, במוסדות חינוך ועוד. האפליקציה החדשה, פרי פיתוחה של חברת התיירות BeeTravel, תושק בקרוב (2018) ויש לכולם למה לצפות. נכון לעכשיו אפשר להזמין פעילות חווייתית ומלאת תוכן בגרסת לייט של האפליקציה.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    מארגנים יום גיבוש לעובדים?

    רוצים לארגן יום גיבוש בלתי נשכח לצוות? זו בדיוק ההתמחות שלנו! השאירו פה פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב עם שלל רעיונות בתקציב שלכם.

      מעבר לתוכן רציתי שתארגנו גם:

      ארוחותהסעותמופעאטרקציות שונותבתי מלוןאחר

      רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

      דילוג לתוכן