02-5619955
[email protected]

מדריך טיולים בירושלים

מדריך טיולים בירושלים, כנראה שזה מה שישפיע הכי הרבה על יום הכיף שלכם

נכון, כל מי שעשה קורס מורה דרך והוסמך לכך, רשאי להדריך קבוצות של מטיילים בירושלים, במהלך כל הכשרת מדריכי טיולים לירושלים יש חלק נכבד מאוד בהכשרה ויש לכך סיבה טובה מאוד. יש מדריכים שמתאימים לימי גיבוש לעובדים ויש מי שמתמחה באורחים עסקיים או סגמנטים שונים.

מדוע כל כך משנה מי יהיה המדריך שלכם בירושלים?

אז כמו שכבר הוזכר, כל מדריך טיולים בארץ אמור לדעת להדריך טיולים בירושלים, ועם זאת ניתן להפריד היום בצורה די ברורה בין המדריכים שמתמחים בירושלים ורוב המוחלט של העיסוק שלהם הוא הדרכת טיולים בירושלים, אל מול מדריכים שיודעים להדריך בעיר אבל זו לא ההתמחות העיקרית שלהם. את ההבדל תוכלו להבין רק אחרי שעברו סיור עם מדריך טיולים שמתמחה בירושלים. הטיול בירושלים תמיד משלב מפגש עם אנשים, בין אם זה סיור בעיר העתיקה או סיור בשוק מחנה יהודה, המפגש האנושי עם הדמויות הירושלמיות הוא חלק בלתי נפרד מהסיור ובונה את החוויה, כשמדריך ירושלמי לוקח אתכם לסיור יש סיכוי טוב יותר שתפגשו עם אנשי המפתח ודמויות הכי ירושלמיות וצבעוניות שיש, וזה מה שעושה את ההבדל, כי מה תספרו כשתחזרו הבייתה? את החוויות כמובן.

האם גם בין מדריכי הטיולים בירושלים יש הבדלים?

כמובן, ההדרכה בירושלים היא מורכבת ועמוקה ועם השנים התפתחו התמחויות בירושלים עצמה, למשל יש מדריכים שהם ממש ה-מומחים בסיורים בשוק מחנה יהודה והחוויה שתקבלו איתם היא הטופ שבטופ!
יש מדריכים שמתמחים בנושאים כמו אסלאם, נצרות, יהדות ובכלל דתות, הדרכת טקסים וחגים בירושלים זו גם התמחות, כן בירושלים כמעט כל יום יש איזה חג ורוב המדריכים שלא מתמחים בתחום לא תמיד ידעו מה פשר התהלוכה שזה עבה לייד הכנסייה או באמצע הרחוב.
שפות, כן שפה זו תרבות ודי ברור שמי שמחפש מדריך טיולים בירושלים באנגלית או שפות זרות לאורחים מחו"ל צריך להיות פה די רגיש, כי התייר הרוסי או הגרמני או הסיני לא מחפשים את אותו הדבר בירושלים, לכל אחד מהם יש תמונה שונה של מי זו ירושלים שאיתה הוא מגיע לסיור, מאוד חשוב לקלוע, כנראה שצליין רוסי יעדיף סיור כנסיות בעיר העתיקה ולא סיור בארים בשוק מחנה יהודה, או סיור עומק ברחביה בעקבות משוררים.

מדריך טיולים בירושלים רגע לפני כניסה שבת בירושלים
מדריך טיולים בירושלים חלון בעין כרם

מה הסגנונות העיקריים של מדריכי טיולים בירושלים?

נתחיל עם הדור הותיק, אילו יותר מדריכים שאוהבים להדגיש את ההסטוריה של ירושלים, הציונות והנוסטאלגיה, עם מדריך טיולים שכזה לא תפספסו כל פרט מהסיפור הירושלמי שיבחר לספר לכם, (לא חפרנים) אלה מעמיקים.
קולינאריה וחוויה, זו גם כבר ממש התמחות, מדריכי טיולים רבים בירושלים בחרו לשים את הדגש על התחום המתפתח של סיורי הקולינאריה והעמיקו מאוד בתחום, איתם תוכלו להגיע לחורים הכי נידחים בעיר ולמצוא את הקבב האורגינאלי, את מפעל הטחינה העתיק ואת המאפיות הסודיות ביותר! גם סיורים בשוק מחנה יהודה הם חלק מהחגיגה ולאחרונה גם שילוב של סדנאות בישול וסיורים בהם פשוט יוצאים ללקט בשוק, או סיורי חומוסיות בעיר העתיקה.
מדריכי טיולים בודדים בחרו להתמחות בשכונות של ירושלים, כך ניתן לקיים סיור מעמיר ברחביה, טלביה, קטמון ועוד, בעקבות דמויות, סיפורים כמו מישהו לרוץ איתו או וסיפורים של סופרים אחרים, סיורי נוסטלגיה על יוסי בנאי ואמנים אחרים הקשורים לעיר, סיור על קבוצות כדורגל ועוד. ממש לא כל מדריך טיולים בירושליים ידע לקחת אתכם לשם.
סיורי חגים, כבר הזכרנו שבירושלים כל יום יש חג, יש מדריכי טיולים בירושלים המצאו עניין בנישה המרתקת הזו והם יודעים בדיוק מתי זה חג האפיפניה ומתי אופים את המצות לפסח בסיור בשכונות החרדיות, האם האדמור נמצא ואפשר ללכת לסיור ולהיכנס לטיש או זיץ וזה בנוסף על סיורי החנוכיות והסליחות שכולם כבר מכירים.
יש עוד לא מעט סוגי מדריכי טיולים בירושלים שלא הוזכרו פה.

אז איך בוחרים מדריך טיולים בירושלים?

ההמלצה שלנו היא כמובן, ספרו לנו מי אתם, מה מטרת היום ומה כבר עשיתם, אנחנו נמצא את המדריך הכי מדוייק שיוביל אתכם לחוויה בלתי נשכחת, וזה באחריות!

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן