02-5619955
[email protected]

איך מגיעים אל בירושלים?

איך להגיע לחניון הרכבת הקלה בגבעת התחמושת

• על המקום: בחניון יש מקום לכ600 מכוניות וגם אוטובוסים, נח מאוד להגיע ומהווה פתרון מעולה לבעיית הפקקים. נמצא בגבעת התחמושת כדקה וחצי מצומת הגבעה הצרפתית.
  • הוראות הגעה ברכב: לבאים מכביש מספר 1, אחרי הסיבוב של מוצא שנמצא בסוף הירידה של הקסטל (אחרי מחלף הראל) שומרים על הנתיב הימני ומתחברים לכביש יחסית חדש שמוביל לכיוון הגבעה הצרפתית, / הר הצופים / ים המלח. בסוף העלייה ברמזור פונים שמאלה (צומת הגבעה הצרפתית, אתם תראו שהרכבת עוברת שם) וממשיכים ישר, זה כביש המטה הארצי, רח' חיים ברלב. תמשיכו עד שתעברו את התחנת רכבת מימינכם ושם תפנו ימינה ברח' שלמה שרגאי (ברמזור) ומיד ימינה לחניון, זהו הגעתם!
  • איפה יש חנייה : יש מספיק שם
  • הערות נוספות: עם הרכבת תוכלו להגיע לכיכר ספרא ומשם ללכת ברגל 4 דקות לשער יפו או להתחיל את הסיור שם ברחבת הערייה, יש גם תחנה במרכז העיר ותחנה בכיכר הדוידקה ששם גם מתחילים הרבה סיורים.
    נסיעה ברכבת עולה כסף ותמיד יש פקחים, גם אם לה הסתדרתם עם המכונה עדיף להמתין לרכבת הבאה ולנסות שוב במקום לקבל דוח!
הצג את הוראות הגעה לחניון גבעת התחמושת – הרכבת הקלה במפה גדולה יותר

איך להגיע לשער יפו

• על המקום: שער יפו הוא אחד מהשערים ההסטורים שנבנו בחומה העות'מאנית שבנה הסולטאן סולימן ובערבית נקרא "באב על ח'ליל", כלומר שער חברון. השער ממוקם בחלקה המערבי של החומה ומהווה את הקשר המרכזי בין העיר העתיקה לחדשה. שער יפו נמצא בסוף שדרת ממילא  (קניון ממילא) ובכל אירוע גדול או פסטיבל השער הופך לנקודה מרכזית של יציאה לסיורים או מידע למבקרים.
  • קבוצות רבות מגיעות באופן מסודר לירושלים ומארגנות הסעות עם אוטובוסים מהמרכז.
  • הוראות הגעה ברכב: לבאים מכביש מספר 1, אחרי הסיבוב של מוצא שנמצא בסוף הירידה של הקסטל (אחרי מחלף הראל) שומרים על הנתיב הימני ומתחברים לכביש יחסית חדש שמוביל לכיוון הגבעה הצרפתית, / הר הצופים / ים המלח. עוברים במנהרה וממשיכים עד סוף העלייה לצומת הגבעה הצרפתית, שם לוקחים ימינה וממשיכים על הכביש הזה (של המטה הארצי) עד שרואים את החומה מצד שמאל. פה אפשר להיכנס למנהרה ומייד כשיוצאים ימינה או להקיף את החומה ולהיכנס דרך רח' שלמה המלך ליצחק קריב.
  • איפה יש חנייה : באזור יש מספר חניונים. על רח' קריב יש את חניון כרטא וחניון ממילא, חניונים גדולים מאוד ובד"כ יש מקום
  • שירותים וקפה: יש שירותים בממילא וגם בשער עצמו, יש הרבה בתי קפה באזור
  • הערות נוספות: כשצפוי לחץ עדיף להגיע בתחבורה ציבורית, עלול להיות קשה להגיע ויש פקקים בכניסה והיציאה מהחניונים.
  • פרטים נוספים בעמוד הזה: שער יפו, פה בד"כ נפגשים בסיורי סליחות בירושלים
הצג את הגעה לשער יפו (דרך הגבעה הצרפתית) במפה גדולה יותר

איך להגיע לדוידקה (כיכר הדוידקה)

• על המקום: כיכר הדוידקה נמצאת בדיוק במפגש הרחובות הנביאים ויפי בירושלים, צמודה למרכז כלל. יש תחנה של הרכבת הקלה ומומלץ להשתמש בה כדי להגיע. הכיכר ממוקמת ליד שוק מחנה-יהודה ונחלאות וקרובה מאוד לשכונות החרדיות.
  • הוראות הגעה ברכב : בגדול צריך להגיע למרכז כלל שברח' כיח 1 (זה רחוב של 50 מטר).  אחרי שנכנסים לעיר מהכניסה הרגילה, עוברים מתחת גשר המיתרים ונוסעים שמימין לנו בניני האומה וגן סאקר. פונים שמאלה לעלייה של רח' בצלאל ומתי שמתחילה הירידה שאחרי הרמזור פונים שמאלה ברח' המלך ג'ורג'. מייד שוב שמאלה וימינה. נובעים לכיכר ושם ממשיכים שמאלה, עולים את רח' אגריפס ומימים נמצא מרכז כלל, זה רח' כיח תתחילו לשאול על החנייה של השוק.
  • איפה יש חנייה כיכר: יש את החניונים ברח' כיח. חניון של מרכז כלל והחניון של השוק, כמו כן יש אפשרות לחנות בכחול לבן ברחובות שמצפון לכיכר בשכונות החרדיות.
  • שירותים וקפה: שירותים יש במרכז כלל או בשוק (ציבוריים), יש בתי קפה בשוק ובאזור הכיכר, נח להמתין.
  • הערות נוספות: מומלץ להגיע גם ברכבת! בס"כ פה מתחילים סיורים בשוק מחנה יהודה
הצג את הוראות הגעה לכיכר הדוידקה במפה גדולה יותר

איך להגיע לכיכר ספרא (כיכר הערייה)

• על המקום: כיכר עריית ירושלים, ממוקמת על רחוב יפו במרחק הליכה קצר ממרכז העיר, שער יפו וממילא. מכיכא ספרא אפשר לצאת לסיורים באזור מזרח העיר, החלקים המוסלמים ושכונת מוסררה. בחגים בד"כ מנצלים את הפארק והכיכר למופעי תרבות. אנו נמליץ להגיע לפה עם הרכבת, יש תחנה.
  • הוראות הגעה ברכב: לבאים מכביש מספר 1, אחרי הסיבוב של מוצא שנמצא בסוף הירידה של הקסטל (אחרי מחלף הראל) שומרים על הנתיב הימני ומתחברים לכביש יחסית חדש שמוביל לכיוון הגבעה הצרפתית, / הר הצופים / ים המלח. עוברים במנהרה וממשיכים עד סוף העלייה לצומת הגבעה הצרפתית, שם לוקחים ימינה וממשיכים על הכביש הזה (של המטה הארצי) עד שרואים את החומה מצד שמאל.  ממשיכים עם הכביש עד ובסוף העלייה שמשמאל פינת החומה והשער החדש נכנסים ימינה לרח' שבטי ישראל,
    איפה יש חנייה : עדיף להגיע ברכבת כי החנייה יקרה, אפשר לחנות בממילא או חניון כרטא וללכת ברגל 5 דק' (ראו הוראות לשער יפו) או בחניון הערייה בעלות גבוהה יחסית.
  • שירותים וקפה: יש שירותים ציבוריים בשעות הפתיחה של הערייה, קפה בתוך הבניין ובסביבה.
  • הערות נוספות: פה בד"כ מתחילים את הסיורי רמדאן או החומוסיות, או את משחק חפש את המטמון בירושלים

הצג את מפת הגעה לכיכר ספרא במפה גדולה יותר

איך להגיע לג'רר בכר (בית העם)

• על המקום: במעלה רחוב בצלאל 11, בית העם. במקום יש טריבונות נוחות ורחבה שבה תמיד נפגשים וממנה יוצאים לסיורים, בד"כ באירועים גדולים כמו חנוכה יש הרבה גופים שנפגשים באותה הנקודה.
  • הוראות הגעה ברכב: אחרי שנכנסים לעיר מהכניסה הרגילה, עוברים מתחת גשר המיתרים ונוסעים שמימין לנו בניני האומה וגן סאקר. פונים שמאלה לעלייה של רח' בצלאל, ברמזור של רח' אוסישקין אפשר לפנות ימינה ומייד שמאלה לחניון או להמשיך לפי הוראות ההגעה לדוידקה ולחנות באזור השוק.
  • איפה יש חנייה יש מספר חניונים בסביבה, ראו את הוראות ההגעה לכיכר הדוידקא, זה קרוב (חניון מרכז כלל והשוק) כמו כן בין הרחובות באזור וצמוד למרכז חניון מנורה (נכנסים מרח' אוסישקין)
  • שירותים וקפה: בעייתי!, יש במרכז ג'רר בכר שירותים אבל זה לא ציבורי וקשה להכנס, עדיף להגיע לפני וללכת למרכז כלל או גן הסוס, בקיצור אל תבנו על זה! יש בית קפה חמוד ואיכותי בפינה ליד.
  • הערות נוספות: בד"כ פה מתחילים סיורי חנוכיות בירושלים

הצג את הוראות הגעה לג'רר בכר (בית העם) במפה גדולה יותר

איך להגיע לתחנת הרוח במשכנות שאננים

• על המקום: תחנת הקמח של שכונת משכנות שאננים היא נקודה בולטת מאוד בנוף הירושלמי, התחנה הפכה לאחד מסמלי העיר ולאחרונה חזרו כנפייה להסתובב. ליד התחנה יש מרפסת תצפית עם נוף מדהים לכיוון מזרח ודרום.
  • הוראות הגעה ברכב:  לבאים מכביש מספר 1, אחרי הסיבוב של מוצא שנמצא בסוף הירידה של הקסטל (אחרי מחלף הראל) שומרים על הנתיב הימני ומתחברים לכביש יחסית חדש שמוביל לכיוון הגבעה הצרפתית, / הר הצופים / ים המלח. עוברים במנהרה וממשיכים עד סוף העלייה לצומת הגבעה הצרפתית, שם לוקחים ימינה וממשיכים על הכביש הזה (של המטה הארצי) עד שרואים את החומה מצד שמאל. עולים את העלייה ויורדים ירידה, ממשיכים ישר לרח' דוד המלך, עוברים את המלון ובניין YMCA ופונים שמאלה ברמזור (מזרחה)
  • איפה יש חנייה : ממש ברח' הינריך היינה יש חניה ובסביבתו, ניתן לחנות בגן הפעמון (מומלץ) שם יש המון חנייה בחינם או בחניון חינם שמול מלון הר ציון
  • שירותים וקפה: בשעות היום יש שירותים ציבוריים ממש ליד, תשאלו את האנשים בסביבה, בערב זו בעייה
  • הערות נוספות: במקום זה בד"כ נפגשים כשיוצאים ל סיור עם שחקן בירושלים
הצג את תמנת הקמח במשכנות שאננים במפה גדולה יותר
צור קשר
close slider

חזרו אלי בקשר ל

רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?