02-5619955
[email protected]

יום כיף לעובדים בתל אביב

העיר הגדולה קוראת לכם. אתם, כמו רבים אחרים, מעוניינים לקחת את הילדים ליום כיף בתל אביב, נחושים לחשוף אותם לשעות ארוכות של חוויות, מבוקר ועד ערב.

למרבה השמחה, תל אביב מציעה מגוון אינסופי של פעילויות, סיורים ואתרים בהם ראוי לבקר. לכן, כל מה שנותר לכם הוא לתכנן את לוח הזמנים האידיאלי עבורכם, המתאים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד. הנה מספר הצעות מומלצות במיוחד.

תחילת הדרך: ארוחת בוקר

תל אביב ידועה בפן הקולינרי שלה, גם אם אתם באים באופן פרטי וגם אם אתם מארגנים יום כיף למקום העבודה בתל אביב, המלצה מועילה בהחלט היא להתחיל את הביקור בעיר בארוחת בוקר איכותית. ישנם לא מעט מסעדות ובתי קפה אשר שמם הולך לפניהם בכל הנוגע לארוחות הבוקר (או הבראנץ') שהם מציעים, דוגמת בית הקפה קמפנלו, הבייקרי של לחמנינה, מסעדת הבראסרי, ביסטרו אורנה ואלה ועוד.הטיילת של תל אביב, וחופי הים שלה, נחשבים למקום לטיול בכל שעות היממה. אתם יכולים להסתובב בטיילת, או אפילו – כשמזג האוויר מאפשר זאת – לנוח מעט ולטבול במים.

סיורים מרתקים למשפחות

תל אביב היא עיר מגוונת מאד, עם היסטוריה עשירה, היבטים תרבותיים מפותחים והרבה מאד סיפורים שנקשרו אליה. דרך יעילה להכיר את כל אלה היא באמצעות סיורים, אשר יכולים לעסוק בנושא מסוים (נניח, סיורים בעקבות שיריו של אריק איינשטיין או סיורים אל נבכי האופרה התל אביבית) וכן להתמקד במקום מיוחד מסוים שתל אביב מציעה: נווה צדק ומתחם התחנה, סמטאות יפו, שווקים, רחוב רוטשילד העמוס ועוד.
אין זה מובן מאליו כלל, אגב, שהסיורים יהיו רגליים. בחירה פופולארית של סיורים בתל אביב למשפחות בשנים האחרונות היא סיורי סגווי, אשר בהם עצם ההתניידות באמצעות כלי התחבורה החשמלי הזה מהווה אטרקציה משל עצמה. בנוסף, סיורי סגווי מאפשרים התניידות במהירות גבוהה ביחס להליכה, ומכאן שניתן להספיק לראות יותר במהלך הסיור. ישנם מספר אזורים האידיאליים לטיולים מהסוג הזה, דוגמת טיילת תל אביב, יפו העתיקה, פארק הירקון ועוד. אופציות אחרות, מסורתיות מעט יותר, הן סיורי אופניים, או לחילופין האוטובוס האדום של חברת "דן" העובר במוקדי התיירות המרכזיים של העיר.

קניות, תרבות ומה שביניהם

לאחר שמכירים את העיר טוב יותר, אפשר להקדיש מספר שעות לחלק משמעותי אחר בחוויה התל אביבית: הקניות. הקניונים המרכזיים של תל אביב, בראשם קניון עזריאלי או דיזינגוף סנטר, מציעים מגוון אינסופי של חנויות, המדברות לבני כל הגילאים. בתל אביב יש מספר רחובות הידועים בקניות שניתן לערוך בהם, המרכזי הוא רחוב שינקין, כאשר גם השווקים בעיר (שוק הכרמל, שוק הפשפשים) מציעים חוויה תרבותית.
את היום ניתן לקנח בארוחת ערב מפוארת, כשגם התיאטראות המובילים של העיר ישמחו לארח אתכם להצגה מבין הרפרטואר המרשים שלהם.

יום כיף לעובדים בתל אביב קונים בשוק בתל אביב
יום כיף לעובדים בתל אביב סיור בנווה צדק
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן