02-5619955
[email protected]

יום בעיר הקודש – המלצות

החלטתם לקחת את הילדים לעיר הקודש – ירושלים. התכנית שלכם היא אחת: לספק להם יום עמוס בפעילויות ובחוויות, עם הנאה אינסופית.

ירושלים מציעה את התשתית האידיאלית לכך, כאשר בעיר ניתן למצוא מגוון רחב מאד של אתרים, פעילויות ואטרקציות המדברות לבני כל הגילאים. המאמר הנוכחי מאגד מספר המלצות לבילוי משפחתי מהנה בבירת ישראל.

הכל מתחיל בארוחת הבוקר

לאחר הנסיעה לירושלים, לא מן הנמנע שתהיו רעבים. את היום בירושלים בהחלט מומלץ להתחיל בארוחת בוקר, כאשר בעיר מגוון רחב של מקומות המציעים ארוחות בוקר איכותיות. מסעדת "תמול שלשום" הוא מוסד ירושלמי מוכר ובו ארוחות בוקר עשירות, כאשר מסעדת "רנדבו" מציעה ארוחות בוקר בניחוח אירופאי, בעיקר צרפתי. המעוניינים באופציה משפחתית יותר יכולים לבחור במעדניית האחים כהן, ששמה הולך לפניה בכל הנוגע לאיכות הגבינות שהיא מספקת. כמובן שאופצית פריסות השטח היא מומלצת ביותר, שם אפשר לבחור בדיוק מה תרצו לאכול והיכן. והכי חשוב, חומוס! ירושלים ידועה בעולם כולו בחומוס המשובח שלה, חומוס אוכלים בבוקר. ארוחה ישראלית ירושלמית אסלית שתלווה אתכם לפחות עד הצהריים.

אתרי החובה של ירושלים

יש מספר אתרים אשר דומה כי לא ניתן לעשות סיור בירושלים מבלי להעניק להם תשומת לב ראויה. לכן, לאחר שאתם כבר שבעים הגיע הרגע להגיע אליהם. לא חסרות אפשרויות, מהבחינה הזו, כאשר כמה מהאתרים עליהם אי אפשר לוותר הם הכותל המערבי, עיר דוד (כוללת תצפית מרהיבה על הסביבה) או הר הרצל. בדרך זו אפשר לחשוף את הילדים להיסטוריה של ירושלים, לקדושתה ולחשיבותה עבור העם היהודי.
אפשר בהחלט לחשוב על הכנסת פעילויות לצעירים יותר לפני או אחרי הביקור באתרים מרכזיים אלה, דוגמת מעלית הזמן הפופולארית או הלונה פארק "יורולנד" במתחם הרכבת הישנה בעיר.

המלצה מועילה: סיור מודרך

ירושלים היא עיר עם היסטוריה עתיקה ומעניינת מאד, היבטים ארכאולוגיים ותרבותיים ושלל סיפורים מרתקים. הדרך הטובה ביותר להיחשף אליהם היא באמצעות סיורים מודרכים, המגיעים בשלל וריאציות וצורות. הסיורים בירושלים יכולים להתמקד במקום מסוים בעיר (העיר העתיקה, עיר דוד, שוק מחנה יהודה ועוד), להיות בעלי נושא מסוים (סיור סליחות או סיור חנוכיות, לדוגמא) ואף להתבצע בשלל דרכי התניידות: לא רק ברגל, אלא גם באופניים או בסגווי. סיורים אלה חשוב לתאם מראש, על פי לוח הזמנים המתוכנן, כאשר הסיור הממוצע נמשך כ3-4 שעות.

בילוי ערב בירושלים

ירושלים מציעה הרבה מאד דברים לעשות גם בשעות הערב. מעבר ליופייה של העיר בשעות אלה, עם שלל האורות הנוצצים, ישנם אתרים רבים הזמינים לביקור. גן החיות התנ"כי נסגר אמנם באמצע השבוע בשעה 18:00, אך נפתח לאחר מכן החל מהשעה 20:30 לסיורים ליליים. חוויה מעשירה לא פחות ניתן לקבל באמצעות "החיזיון הלילי", מופע אורקולי במגדל דוד המוקרן על קירות מוזיאון מגדל דויד ומהווה חוויה של צלילים ומראות. לקבוצות מאורגנות יש גם אפשרות לסיורים לילים או משחקי ניווט מדליקים בחסות הלילה. גם מתחם התחנה בירושלים פתוח בשעות הלילה ויש בו מסעדות ואטרקציות רבות!

הכותל המערבי הכותל המערבי
חומוס אוכלים בבוקר חומוס אוכלים בבוקר
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן