02-5619955
[email protected]

סיור עצמאי בירושלים

זה נכון שבני דור ה-Y ועכשיו אחרי ימי הקורונה גם שאר האוכלוסיה, מעדיפים לרכוש ולקבל תכנים ושירותים באינטרנט ולנצל את הטכנולוגיה, האפליקציות והקדמה בצורה הכי חכמה וחסכונית. סיור עצמאי בירושלים זו אחת האפשרויות הטובות שמספקות פתרון מושלם!

מה זה סיור עצמאי?

טוב, סיור עצמאי הוא סיור מודרך לכל דבר ועניין, בו אתם מקבלים את התוכן הכי איכותי בצורה ערוכה, מתומצת ומדויקת עבורכם, רק בהבדל קטן מסיורים אחרים בירושלים (מודרכים), שבסיור העצמאי אתם תפגשו את המדריך דרך המסך, כלומר בסמארטפון או בטאבלט שלכם. המידע יעבור בסרטונים וקטעי טקסט שעברו עריכה קפדנית, כך שאת "כל החפירות" תוכלו לחסוך הפעם.
סיור עצמאי הוא סיור שרוכשים באתר, ואחרי הרכישה מקבלים גישה מלאה לכל התוכן של הסיור, שיהיה זמין עבורכם לתקופה מסויימת, לפי ההסכם. כדי להבין יותר לעומק על מה הוא סיור עצמאי, תוכלו בהיכנס לאתר של גו בי טרוול, ולעבור לאזור של "שאלות ותשובות", או פשוט ללחוץ כאן.

הנה סרטון קצר שמראה איך מתבצע תהליך הרכישה באתר:

איזה סיורים עצמאיים מומלצים בירושלים?

ירושלים היא בירת הסיורים של ישראל, ואולי של העולם כולו! לכן, אתם תמצאו מגוון של סיורים בירושלים שמותאמים לפי נושאים, דתות, אמנות, סגנונות ועוד, למשל, סיור עצמאי בהר הבית, זה סיור שמתאים למי שרוצה להבין את מקור קדושת העיר, סיור קולינרי בעיר העתיקה, יתאים יותר למי שרוצה לטעום את ירושלים, לצלול אל החומוסיות והמאכלים המיוחדים שלה וכד'. יש גם סיורים מומחזים, כלומר סיורים עצמאיים שמועברים ע"י שחקנים ולא מדריכים רגילים, כדי לצפות ברשימה מלאה של סיורים בירושלים מומלץ להיכנס לGoBeeTravel או לעמוד הזה שבו מרוכזים סיורים עצמאיים בירושלים מכל הסגנונות וניתן לפלח לפי מדריך, סגנון וכד.

האם זה מתאים לימי הקורונה?

ראשית נציין שלפני כל המלצה, חובה לוודא מה ההנחיות העדכניות של משרד הבריאות, תוכלו להיכנס לאתר משרד הבריאות ולראות. עכשיו, האם סיור עצמאי מתאים לימי הקורונה? התשובה היא שסיור עצמאי הוא אחת הדרכים הבטוחות וההגייניות לטייל בימי הקורונה בארץ, ומדוע? מכיוון שאתם לא צריכים לפגוש אף אחד אחר, מעבר למשפחה שלכם! אפילו המדריך נמצא מאחורי הזכוכית במסך שלכם. לא צריך להצטופף עם עוד אנשים, רק אתם.

מה עוד מיוחד בסיור עצמאי בירושלים?

ייתרונות רבים יש לסיור העצמאי, נעבור על כמה מרכזיים. הזמן הוא שלכם, כלומר, אתם יכולים לצאת לסיור העצמאי בכל זמן שתרצו ולקחת את הזמן בתוך הסיור, לשבת בבית קפה, לעצור לצלם, לדלג על תחנה, להפסיק באמצע או לעשות את הסיור שוב ושוב, מי שאוהב לצלם או מי שלא אוהב שממתינים לו יהנה מאוד מאבונוס הזה. לא מעניין? אפשר לדלג. שלא כמו סיור מודרך אחר בירושלים, אם משהו לא מעניין לכם אתם יכולים תמיד להריץ, לדלג או לעצור את המדריך, זה לא מפריע לאף אחד!

אז איפה פוגשים את המדריך?

את המדריך אתם תפגשו קודם כל במעמד הרכישה של הסיור, לרוב הסיורים יש סרטון הזמנה שמספר קצת על מה יהיה בסזיור, זו הזדמנות מעולה לראות את המדריך ולהחליט אם אתם רוצים להירשם עוד לפני שעשיתם כל מהלך. אחרי זה, בכל תחנה אתם תפגשו את המדריך בטלפון שלכם, כלומר, הוא לא באמת בשטח אלה הכין הכל מראש.

כמה עולה סיור עצמאי בירושלים?

סיור עצמאי הוא הרבה יותר זול מסיור רגיל, ומדוע? מכיוון שסיור רגיל מצריך הרבה יותר תיאומים והמדריך צריך להגיע פיזית אליכם, אם תזמינו מדריך טוב באופן פרטי תצטרכו להיפרד מיותר מ100 ש"ח! גם סיור מודרך שמצטרפים לקבוצה, יותר יקר, בממוצע להצטרף לסיור מודרך יעלה לכם כ100-130 ש"ח, תלוי בסיור.
כשרוכשים סיור עצמאי אתם בעצם מקבלים הרשאה לטלפון, כלומר, אתם יכולים להגיע גם 3 או 4 אנשים ולהשתמש בטלפון אחד! העלות היא בסיס ה99 ש"ח, כלומר פחות מ25 שח לאדם לסיור עצמאי עם כל הייתרונות! במיוחד בתקופה הזו אנו מחפשים לבצע רכישות חכמות והמחיר ממש קובע, לכן סיור עצמאי במחיר שווה לכל נפש.

תוכלו למפות במחירים של כל הסיורים העצמאיים של GO באתר.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן