02-5619955
[email protected]

יום כיף ערכי בירושלים

יום כיף ערכי הוא לא אך ורק חוויה, אלא גם מראה המשקפת את מי שארגן אותו, גוף איכותי ואמין שכדאי לעבוד עמו. למה לך להסתפק רק בהנאה ואטרקציה כשניתן לארגן אירוע שיראה לכולם את הרמה הגבוהה של חברתך?
בכל מקום כבר ראו שהשפעתו של אדם בעיני סביבתו עולה ככל שהערך שהוא מביא לסביבה גדול יותר, אין עיר בעולם, מוכרת יותר מירושלים   

באמת קיימת ערכיות בתיירות בישראל?

לבאים בשעריה של מדינת ישראל, יש מגוון עצום של עולמות-תוכן לקחת מהם – בשל ההיסטוריה הענפה, הגיאוגרפיה הייחודית וסיבות רבות נוספות. יום-כיף ערכי בארץ מיוחדת כישראל, מצריך מכל מי שמעוניין לארגן אותו – חשיבה מראש על הערכים שרוצים להעביר למשתתפי האירוע. האמת היא שיש ערכים קבועים שתמיד משאירים רושם-טוב על הג'מעה – כמו הכרת התרבות המקומית ותחושת החוויה המרתקת של המפגש עימה, או למשל גיבוש הצוותים המשתתפים ביום כיף, הכרת העבר של ישראל שנגע באנשים רבים מספור ומרחבי כל העולם לאורך התקופות השונות. ועם זאת, אין לירושלים מתחרים בכל-הנוגע לערכים אותנטיים וייחודיים שותירו חותם וידובר בהם רבות אחרי-כן בחברתך, מה שיזכיר לעובדים כל הזמן מי יזם את היום הנפלא שהשתתפו בו. 

גילויים מרגשים על הערכים שירושלים מסמלת

אנו תוהים אם שמעת כבר על 70 השמות של ירושלים? עיר כזו שניתן לשמוע את שמה בכל-כך הרבה שפות, היא הבטחה. ניתן רק לתאר אילו עוד חושים ירושלים מציפה אצל אלו המבקרים בה – שפע ריחות של מאכלים ותבלינים מכל העולמות, הידעת שריחות מתקשרים לזכרונות? וכמובן המראות הססגוניים, מלבושי דת מרשימים, לצד בגדים שמתאימים במיוחד לקור הירושלמי; מבנים ומונומנטים שמחזיקים בחריצים בין האבנים-הירושלמיות שמהם הם עשויים – סודות של מאות בשנים, ומצד שני התפתחות עירונית מרשימה ומתקדמת.
כל אלו ועוד, נותנים רק טעימה לערכים הטמונים ברחובות העיר, מתחת לבלטות ומעל גגות הבתים.
שמת-לב כבר שאנו רומזים פה לאוצר תרבותי שאין שני לא בעולם?
יום כיף שמביא ערכים כמו רעות, נחישות, אמון ואמונה, התקדמות והתפתחות, אחווה וסובלנות ועוד רבים אחרים – יתנו לך להביא לארגונך את יום הכיף הכי מוצלח ומעניין שאפשר, ואת כולם ניתן למצוא בירושלים.

מה הופך יום כיף לערכי ואיך להתאימו בדיוק למה שחברתך מחפשת?

יום כיף ערכי כפי שבטח כבר קראת עד עכשיו הוא כל אירוע שיתן למשתתפים ערך-מוסף ואחריו כל החבר'ה עוד יזכרו לך את זה, כי ארגנת להם משהו אחר, שונה מכל הימי-גיבוש שארגנו להם לפני-כן.
היום כשיש כל-כך הרבה אפשרויות לבחור מהן והמידע נגיש וכולם שמעו כבר ורבים התנסו כבר בכל. המטרה לעשות משהו שיבדל את האירוע שלך מכל האחרים.

אצלנו ב-Bee Travel לדוגמה, הדגש הוא על תוכן דרך חוויה; הבשורה שאנו מביאים לתיירות בישראל היא לקחת בדיוק את הערכים שהיית רוצה שיעברו לחברתך ולהגיש אותם בתוך חוויה מרגשת שתעשה הכי כיף לכולם. ביום כיף בירושלים, אנו מציעים מלא סיורים לבחירה, בלעדיים למדריכים שלנו שפתחו אותם וכל אחד 

מהם מספר סיפור נהדר משלו:
סיור בעיר העתיקה לדוגמה מספר את סיפורן של הדתות השונות ומה ניתן ללמוד מתורתן
סיור בעיר-דוד מספר על המקורות ההיסטוריים שלנו – מהיכן באנו ומרמז לאן אנו הולכים ויכול ללמד הרבה על נחישות, אהבה ושלל סיפורים שנוגעים לכל האנשים
סיור בשוק? מספר על השילוב בין תרבויות שונות עם רקעים שונים, על יזמות, התמדה, עבודה ועוד…
רק לבחור את הסיפור שרוצים לשמוע!

וזה לא כל התוכן שארזנו לכם, פעילות-הדגל שלנו היא משחק-המשימות שעוטף ערכים חשובים לכל ארגון – גיבוש, התמודדות עם אתגרים, איך למצוא מקורות ידע ותשובות לשאלות, תחרותיות בונה וכו'…
הניסיון מראה שכל מי שעשו עמנו את המשחק מצאו שם את מה ששידר את הערכים שרצו בקיצור, שווה לעשות יום כיף בירושלים 🙂

ומה החלוצים אמרו ("אם לא, אם לא עכשיו, אי-מתי?")

כשהמאמר הזה מגיע לסופו, ודאי כבר התחלת להרגיש את החשק לקום מהכסא ולצאת להכיר וללמוד דברים ומקומות חדשים.
אם כבר הגעת עד לכאן, אז אין זמן יותר טוב מעכשיו.
כדי ליצור עמנו קשר, ניתן להשאיר את הפרטים כאן, לספר לנו מה הערכים שהיית רוצה להעביר ומשם אנחנו כבר נדאג לך

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן